ASSA ABLOY, één van de smaakmakers tijdens het veldritseizoen

Het nieuwe cyclocross-seizoen is al even uit de startblokken geschoten. Helaas kunnen we door het nieuwe normaal de meeste sportevents - voorlopig - niet in real life meemaken. We zitten echter wel massaal aan de buis gekluisterd. Goed nieuws dus voor merken en bedrijven die zich in deze moeilijke periode toch in de kijker willen werken. ASSA ABLOY Entrance Systems tekent dit veldritseizoen alvast present voor zes wedstrijden.

Extra naamsbekendheid

Sportsponsoring levert niet alleen mooie plaatjes op, het is ook een bijzonder effectieve marketingstrategie. En dat hebben ze bij ASSA ABLOY goed begrepen. Om hun naam nog meer in beeld te krijgen en het grote publiek nieuwsgierig te maken, sponsoren ze de komende twee maanden zes veldritten. Een origineel branding verhaal met aantrekkelijke opportuniteiten die de naamsbekendheid van het bedrijf alleen maar ten goede komen.

Zes opportuniteiten

De komende wintermaanden zal ASSA ABLOY in the picture staan op vier cyclocrosswedstrijden van organisatie Flanders Classic (Superprestige Gavere op 13/12/2020, UCI World Cup Dendermonde op 27/12, UCI World Cup Hulst-Nederland op 03/01/2021 en UCI World Cup Overijse op 24/01/2021) en twee races via organisatie Golazo (UCI World Cup Namen op 20/12/2020 en Trofee Veldrijden Baal GP Sven Nys op 01/01/2021).

Visibiliteit ten top

Tijdens deze zes wedstrijden zal het bedrijf uitgroeien tot een vertrouwd gezicht want de visibiliteit is maximaal. Zo kunnen renners en kijkers kennismaken met de unieke opblaasstructuur van een ASSA ABLOY poort, zijn er twee Herasdoeken in tv-view en is er maar liefst 125 lopende meter spandoek. Daarnaast prijkt het logo op de event websites en de publicitaire aankondigingen van de wedstrijden. En uiteraard is de specialist in toegangsoplossingen verzekerd van sectorexclusiviteit.