Uw bekende en vertrouwde producten, nu onder één merk

/global/scaled/1920x836x0x61x1000x435/AAES-common-files-banners-ASSA-ABLOY-article-core-1920x960.jpg

ASSA ABLOY Entrance Systems is vastbesloten om een nieuwe maatstaf te zetten op het gebied van klantervaring en heeft beslist om alle producten, diensten en mensen onder één merk samen te brengen.

Voor de klant houdt dit in dat de productmerken Besam, Crawford, Albany en Megadoor herdoopt worden tot ASSA ABLOY. Hiermee willen we de herkenbaarheid en zichtbaarheid van onze uitgebreide wereldwijde portfolio van producten en diensten vergroten. Ook willen we de mensen laten zien dat we over de nodige deskundigheid en bekwaamheid beschikken om gebouwen en terreinen van geavanceerde toegangsautomatiseringssystemen te voorzien.

Binnen de ASSA ABLOY-familie heeft elk productmerk op zichzelf al aanzienlijke successen geboekt en markterkenning gekregen voor de gestelde industriestandaarden op het vlak van veiligheid, beveiliging en gebruiksgemak. Onze merken Besam, Crawford, Albany en Megadoor werden opgericht in de jaren 1960 en 1970. Ze worden al vele jaren consequent gepromoot in samenhang met het merk ASSA ABLOY en zijn in de branche vanzelfsprekend geworden.

"Markten veranderen. Onze klanten hebben geen tijd en ook geen zin om een lange lijst leveranciers te beheren, ongeacht hoe goed ze zijn. Vandaag de dag hebben ze echte partners nodig. Onder één merk kunnen we onze omvang en dekking nog beter benutten. Klanten wereldwijd zullen echt kunnen profiteren van het feit dat ze één bron hebben voor alle automatiseringsbehoeften", aldus Juan Vargues, Executive Vice President van ASSA ABLOY en President & CEO van ASSA ABLOY Entrance Systems.

Het aanbod en de mensen blijven dezelfde, maar voortaan onder één merk voor alle toegangssystemen.