Naar een echte winkelbeleving

De nieuwe Metro-winkel in St. Pölten is ontworpen met het oog op een betere bereikbaarheid, en een vlottere en aangenamere winkelervaring voor de klanten in vergelijking met een gewone Metro Cash & Carry. Andere Metro-filialen hebben hoge rekken en klanten vinden er niet altijd makkelijk hun weg naar de producten. De nieuwe winkel in St. Pölten is daarentegen veel gebruiksvriendelijker.

De meeste winkelrekken zijn er laag en grote, duidelijke borden tonen de weg. In het midden van de winkel is er een bar, waar klanten even op adem komen en een koffie halen. Het is ook een oriënteringspunt. De centrale ligging creëert rust in het hart van de winkel. Het onthaal en de kassa's liggen vlak bij de in- en uitgang, zodat klanten ze meteen opmerken als ze de winkel binnenkomen, en ze die punten later weer makkelijk terugvinden.

Niet alleen vindt iedereen er makkelijk de weg, het is er ook aangenaam winkelen. Dat is onder meer te danken aan de koelruimte die met de helft is verkleind. Alleen wat echt koud bewaard moet worden, ligt nog in gekoelde ruimtes. Die zijn bovendien van het andere winkelgedeelte gescheiden door geïsoleerde automatische toegangsdeuren. De automatische deuren loodsen klanten door de gekoelde ruimtes, waardoor er geen opstoppingen ontstaan en de deuren niet meer dan nodig open zijn. Zo voelen klanten zich comfortabeler tijdens het winkelen en vergroot de kans dat ze langer blijven.

Of zoals Andreas Prehal het verwoordt: “Wat vroeger een doodgewoon warenhuis was, is nu een winkelbeleving.”

Een product voor elk probleem

Bekijk ons volledige aanbod aan toegangsoplossingen online, mét downloadbare productgegevens en technische informatie. Vind de beste oplossing voor u.